Ikimokyklinis ugdymas

Ikimokyklinis ugdymas organizuojamas vadovaujantis ikimokyklinio ugdymo programa

Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pažanga analizuojama du kartus per metus: mokslo metų pradžioje ir pabaigoje, užpildant ir užfiksuojant vaikų ugdymosi pasiekimų žingsnius vaikų pasiekimų lentelėje.

 

Siekiant padėti pedagogams įgyvendinti Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasie­kimų aprašą (2014), pedagogai vadovaujasi Rekomendacijomis ikimokyklinio ugdymo pedagogui „Žaismė ir atradimai“ . Rekomendacijose ikimokyklinio ugdymo pedagogui į ugdymą žvelgiama iš vaiko perspektyvos – vaikas pripažįstamas kaip savo poreikius, interesus bei patirtį turinti individualybė, gebanti autentiškai mokytis ir kaupti patirtį dialogi­nėje sąveikoje su pedagogu ir kitais vaikais.

Rekomendacijas ikimokyklinio ugdymo pedagogui „Žaismė ir atradimai“ su­daro:

  1. Vadovas pedagogui.
  2. Knygelė vaikams iki šešerių metų „Pakylėta kasdienybė“.
  3. Knygelių rinkinys vaikams iki trejų metų. Jį sudaro 8 knygelės: judantys laiptai„Aš“ pasaulisSmėlio dėžėKalbos spintelėAtradimų takelisKorysPuo­dų orkestrasMedžiagų dialogai.
  4. Knygelių rinkinys vaikams nuo trejų iki šešerių metų.Jį sudaro 10 kny­gelių: judantis pasaulis, „Aš“ – matomas ir nematomas, Kalbos ir knygos gelmė, Žaliasis pieštukas, Energijos upė, Dėlionių kilimas, Pasaulis be sienų, Kūrybiniai dialogai, Mokymosi veidrodis, Realybių žaismė.
  5. Priedai knygelėms:judantys laiptai, „Aš“ pasaulis, Korys, „Aš“ – matomas ir nematomas, Žaliasis pieštukas, Mokymosi veidrodis, Realybių žaismė.

Priedai knygelėms